dagen

här är min dag:

SKOLA - sjöng väldigt mycket idag. både på luciaträningen, musiklektionen och alla raster haha (dayye tvingar oss att öva;) så dagen har väl varit skön, endast fyra lektioner. okej det lät ganska mycket, men det kändes lite iaf!

TRÄNING - tränade tillsammans med coed, fick programmet till på torsdag! gick väl ganska bra;)

HEMMA - har duschat, ätit och ätit chokladbollar, hehe.. ;) nu ska jag väl bara sitta här ch ruttna ett tag, sen läsa igenom engelskan, har ett test imorgon som jag inte har övat till ett smack! men det är väldigt enkelt haha..


bilden är inte ny!

ha en bra måndag, så hörs vi igen imorgonkväll!


Kommentarer
Postat av: dayye

tvingar? vafan ljuger du ? haha det e ni som säger till mig att öva nt jag. här ljugs det .

2009-12-08 @ 23:41:39
Postat av: Anonym

har inte din mamma lärt dig att man inte ska ljuga? ;)<3

2009-12-09 @ 15:52:29

Skriv din kommentar här:

vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

adressen till din blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0