godmorgon!...?

eller.. god natt för er kanske? klockan är 21:26, och jag vaknade precis haha. ska ju på new moon premiären om några timmar, lucky me!(;

gick hem från skolan idag vid halv ett, hade jätteont i huvudet, var "varm", ont i kroppen m.m! så blev ingen träning eller eline sen:( och sover inte heller hos henne inatt, bättre att vila ut sig (i tre timmar haha) så jag orkar med uppvisningen på borås basket som vi tydligen ska ha imorgon! önska mig lycka till!(;

har sovit tills nu iaf, eller lite mellanrum med mat och så ifs. blir la sammanlagt 4-5 timmar. så så farligt med sömn blir det inte trots allt, tur det!

Men nu ska jag nog pigga till mig lite, sen fixa mig osv, och så åker vi och hämtar eline vid halv 12. kommer hem ca halv tre inatt! så när ni ligger och sover tycker jag att ni ska drömma om mig när jag sitter där och kollar på världspremiären av världens bästa film!(?) ;)

k&h, see you soon!


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

adressen till din blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0