måndag

nyduschad och fräsh, funderar på att sätta på en film? det blir i alla fall ingen videoblogg idag heller, men någon dag denna veckan kan jag i alla fall lova er en! (minst)

första praodagen gick jättebra (y)
började somsagt elva, lunchade på mc donalds med sofia, slutade kl fyra & åkte då med sofia hem! sen kom också eline!<3 åkte hem lite senare, när rosen skulle åka & träna på gymmix och eline skulle sola.

jag har jätteont i fötterna! är inte van att stå&gå hela dagarna kan jag tala om..
funderar på raggisar imorgon..? i love them so much!<3 haha
men en sak som är säker är att jag i alla fall tar vinterjackan imorgon! höll ju på att frysa skinnet av mig idag, plus att jag inte har någon luva på skinnjackan - too bad i regninga borås! borde ha tänkt på det eller paraply..

jaja, slut tjatat, nu blir det nog filmtajm! pusshej <3

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

adressen till din blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0