EF-dag

hade "ef dag" i skolan, inga lektioner utan bara massa stationer i grupper. ganska kul faktiskt, med en hel del skratt. kom inte i världens bästa grupp precis, men en del var roliga & vi hade ändå kul tsm (:



dayye, klassens knäppaste & roligaste tjej ever (;



min sötnos sofia rosengren <3



haha, denna bjuder jag på! (det var meningen att man skulle klä ut sig fult.

 

 

efter skolan gick jag, sofia & dayye till stan, vi satt på ett fik mesta av tiden, och hade väldigt kul som vanligt. skämde även ut oss lite, men det är en annan femma! hehe (; sen kom eline, och vi två åt subway<3 emil kom även en stund. sen åkte jag och eline och tränade, kul! sen åkte jag hem & nu ska jag nog faktiskt gå och lägga mig :S om ett tag iaf.

 

XoXo, gossip girl miia


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

adressen till din blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0