thursday

Dagen har varit bra, och kom precis hem från träningen som gick hur bra som helst för min del! Speciellt när vi körde lite med stunten, det har aldrig gått så bra som det gjorde idag? Vad hände egentligen?
Nu ska jag hoppa in i min älskade dusch och sedan äta världens godaste mat (nästan i alla fall) risgrynsgröt! Resten av kvällen går åt till att plugga, men kanske hör av mig senare! Annars får ni ha en göttans torsdag så hörs vi imorgon..För övrigt kan jag passa på att berätta att jag nog kommer uppleva världens bästa fredag imorgon, kortegen har återigen kommit till oss! Ska bli sjukt kul!!


"snygg" bild på mig, eline och felicia ifrån DM!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

adressen till din blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0