all i wanna do

Längesen jag skrev, har inte haft något kul att berätta då alla dagarna nästan ser likadana ut..Kan dra lite kort vad som har hänt sen sist: käkat på restaurang med mina härliga vänner, sovit ut till tolv/ett varje dag, bara hängt med kompisar och varit i stan/knalleland och shoppat! Det är la det enda som har hänt, och idag ska jag träffa några vänner i stan runt tre och sedan bege mig till cheerträningen! Hörs efter det, puss på er!

Bild ifrån borås arena. Snygga brudar man mötte i kiosken, eller hur? ;)

Kommentarer
Postat av: Helena

Att ni är snygga ja!!!

2010-08-18 @ 18:28:20
Postat av: Anonym

Dagens fråga: hur delar man inlägg via facebook?

2010-08-18 @ 21:51:08
Postat av: emilia

svar till anonym:

Du klickar på "vad gör du just nu", sedan precis nedanför där har du några ikoner, och du klickar på den längst till höger, "Länk:". Skriver in bloggens namn, väljer bild och text, sedan delar du det med resten!

2010-08-19 @ 11:15:21
URL: http://emiliaevelina.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

adressen till din blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0