svaren

vilket är ditt favoritfik i borås? jag gillar faktiskt alla fik, har ingen speciell favorit. Men jag och
mina vänner brukar ofta hamna på espressohouse. blond/brunett? jag är en sann blondin. typ
vart köper du oftast dina kläder? det blir ofta gina eller HM eftersom jag mest shoppar i borås! vilken är
din favoritblogg?
jag läser väldigt många men mina favoriter är nog lisaplace, hannamw, saras eller lowes.
är inte tess en underbar liten filur? om du är sötnos! vem är snyggast på daltorp? haha eller finns
det någon snygg kille ens?
haha, du är snyggast sofia! hur mår du idag? jag mår prima! vad är din favoritfilm? hm.. svår fråga. Det måste nog vara new moon eller någon av alla de collage filmer jag har sett under åren. jag älskar dig mest! älskar du mig? jag älskar dig jättemycket sofia! har du kysst någon,
och i så fall vem kysste du senast?
ja det har jag gjort. det är privat vad är ditt besöksrekord? haha,
det är pinsamt lite! Hoppas på att statistiken ska öka mer nu. har du något favvo-plagg? nej, inget speciellt. Men det nyaste är alltid det mest lockande! hur många poäng har du sammanlagt i betygen? 270 tror jag är du kär? nej inte för tillfället vad fick dig att börja blogga? jag har ingen arning, visste några kompisar som bloggade, började följa deras bloggar, tyckte att det verkade kul, startade en egen!;) vad är ditt favoritgodis? allt godis är gott godis! har du någon favvo-sång? nej, lyssnar på allt möljigt och byter favoritlåt jämt vad älskar du mest? mig hoppas jag! du hoppades rätt meschan! tror du att vi vinner DM? jag tror ingenting, man kan aldrig veta. men jag hoppas ju, och vi får bara göra vårat allra bästa och se vart det leder!:) favvobutik-bara en det måste nog vara monki. speciellt för deras inredning, så himla fräsht och coolt där inne! vad använder du för smink? mineralsmink, mascara, svart ögonskugga ibland. hur länge har du bloggat? sedan augusti 2009, alltså i ett halvår snart. vem är din förebild? jag har faktiskt ingen speciell förebild, utan alla som är bättre än mig är mina förebilder! vad har du valt för linje och på vilken skola? jag har sökt in på journalistik&författarskap på bäckäng. vad är din största dröm? jag vet faktiskt inte.. men jag har många saker jag vill uppnå i livet, som atthoppa bungy jump, fallskärm, vinna MVP ("Most Valubale Performance" totalseger av alla klasser)i cheerleadingen, äta sushi m.m vilken är din favorit -mat tacos, thai(kina) eller någon god grillad köttbit, potatisgratäng eller liknande, pepparsås, grönsaker och gelé! -färg alla möjliga! -djur hund eller katt tror jag nog. -godis allt! -ämne idrott eller musik tror jag. svenska är också helt ok. -sport cheerleading ofc! -turnummer har inget speciellt när ska du svara på alla frågor? gjorde det precis!

Hoppas ni blev nöjda med era svar, jag lovar att jag var 100 % ärlig!

Kommentarer
Postat av: dennis

längsta blogg inlägget på länge nu :D skriv ett lika långt imorgon :D

2010-01-31 @ 23:00:47
Postat av: Q E N D R E S A

tack så mycket, blir jätte glad! :)

Anmäl dig i min månadens blogg om du vill!:)

2010-01-31 @ 23:21:28
URL: http://qendrezas.blogg.se/
Postat av: Linda - ndaiL

Roligt att du tycker det!

2010-02-01 @ 01:04:12
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Helena

Oj, oj vilket långt inlägg! Inte undra på att det tog långt tid! Kul läsning! Kram!

2010-02-01 @ 12:16:23
Postat av: f i l i p p a

hihi, jag känner hannamw :DD hon bor i målsryd :PP hon gick på min skola :DD hon är najs ;D heeh<3

2010-02-01 @ 15:23:34
URL: http://filippall.blogg.se/
Postat av: emilia

jassådu filippa!:) jag har sett henne några gånger på stan, så sjukt fint hår! haha<3

2010-02-01 @ 17:08:51
URL: http://emiliaevelina.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

adressen till din blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0