i lysekil

Just nu befinner jag mig i Lysekil med sol, mobilt bredband, klippor och hav runt omkring mig och en underbar, stor hängmatta som jag ligger i! Livet är perfekt just nu, och som grädde på moset skall vi in till hamnen snart och handla massa god mat, godis och melon! Skall vara här i lysekil i tre veckor, men nästa vecka åker jag och möter upp några andra flickor i falkenberg och bor i en mysig liten stuga som vi har hyrt i två dagar! Jaja sluttjatat, nu ska jag bara ligga här i solen och njuta av min nya dödar-spotifylista!!



Kommentarer
Postat av: Pepsi

Härlig blogg bruden!:)

2010-07-16 @ 18:47:34
Postat av: emilia

hehe tack pepsi, lär bli många bilder på dig där när skolan börjar igen hihi!

2010-07-16 @ 19:17:34
URL: http://emiliaevelina.blogg.se/
Postat av: Anonym

KANON, hoppas att vi kommer i samma klass!

2010-07-18 @ 23:51:22

Skriv din kommentar här:

vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

adressen till din blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0