kommentera mera

Tänkte bara påminna er om den lilla fliken under varje inlägg, där det står k-o-m-m-e-n-t-a-r-e-r- med svarta bokstäver!:) Det är helt okej att klicka på den och skriva in någon mysig kommentar, vad som helst. Sedan klickar man bara på skicka och viola! Plus den jobbiga texten man måste skriva in, jag vet det är störande men jag ska försöka klura ut ett sätt att bli av med den.. Men ändå, det är en liten sak för er som tar..ja 10 sekunder kanske? Men som jag blir jätteglad över, så vad väntar ni på, kommentera mera!:)
Jag vet att ni läser min blogg för statistiken ökar hela tiden, så varför inte slänga in en kommentar då och då? Puss på er snyggingar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag gillar verkligen din blogg:) detta säger jag inte för att du skrev att man skulle kommentera! It's true

2010-07-18 @ 23:58:06
Postat av: mathilda

oj skulle kommentera det här igår men glömde :o

trodde att jag kommenterade hahahah! men jag ska kommntera så att tangentbordet brinner då :)

2010-07-20 @ 11:10:17
URL: http://mathildalm.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

adressen till din blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0