17 juni

Dagen har bestått av massa sol! Vädret är ju underbart just nu, kan helt enkelt inte vara någon annan stans än på stranden sådana här dagar. Åkte förbi stan på vägen till almenäs vid tolv men det jag skulle kolla efter fanns inte i min storlek. Åkte sedan till almenäs där sofia, sofia och emil väntade, och efter ett tag kom även cornelia! Vi låg bredvid annat härligt folk, spelade kort, lyssnade på musik, åt glass m.m, härligt helt enkelt!! Sedan åkte jag, sofia och cornelia till knalleland där jag köpte ett par shorts och ett svart, fladdrigt linne som jag visar er imorgon. Sedan direkt till stan med cornelia och vi satte oss på viskan och pratade, skitmysigt! Kom hem vid halv sju och åt, kollade på tv och nördade fejjan.. Nu ligger jag i systers säng och ska snart kolla på någon bra film! Ha det bra, sov gott, dröm sött och så höres vi imorgon gullungar!

BTW, vad tycker ni om min nya header? HISS/DISS?


suddiga bilder från igårkväll, vad har hänt med min cam !?:(

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så söt :D

2010-06-17 @ 23:37:39
Postat av: Anonym

jättefin header!

2010-06-18 @ 00:24:34

Skriv din kommentar här:

vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

adressen till din blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0