and off we go

Tillbaka från hajken, kan sammarfatta den ungefär såhär: Tagit mitt års första dopp (även om det bestod av att några killar knuffade i en i vattnet med kläderna på), inte sovit någonting, skrattat mycket, vunnit över 9E i tävlingar (hihi, våra fiender så att säga), vattenkrig, blött blött blött, massa sol, cyklat 3.5 mil, och mycket mer! Lyckad dag/natt, skratt: 99%, mysigt nattsnack: 99%, sömn: 0%, vinnarglöd: 100 % hihi.

Imorgon åker jag som sagt upp till Uppsala med laget och tävlar SM! Blir superkul, ska upp klockan fem imorgon, undra hur det kommer gå pga min sömnlösa natt..? Jag får nog gå och spara lite sömn nu, vi hörs efter helgen dudes!
Passa på att sola och bada mycket nu i helgen, och se till att ha en kickass helg för det ska jag verkligen ha!



Några "snygga" bilder från SM för några veckor sedan då vi tävlade med stunten, nu är det dags för seniorlaget.

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

adressen till din blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0