då var i fria

Första dagen på sommarlovet, hur gött känns inte det!? Dock kommer jag sakna min klass väldigt mycket, blev en hel del tårar igår inne i klassrummet.. Men det släppte när vi drog iväg 15 härliga tjejer och åt på restaurang! Kom hem runt tolv, och slocknade nästan direkt. Vaknade för ett tagsen, och et kändes inte riktigt som sommarlov eftersom solen inte trängde in genom gardinerna, det var inte varmt i rummet osv.. Men vi får hoppas att SMHI ändrar humöret, för här SKA solas snart! Vi hörs senare, pusshej

     
     
Bilderna blev suddiga för jag tog denmfrån facebook, ni får se bättre bilder en annan gång!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

adressen till din blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0