godmorgon mina fina

Hur mår ni mina fina vänner? Själv vaknade jag precis, ligger här i sängen och är lite smått deprimerad över vädret utanför.. Sol och regn vartannat, kallt är det säkert också, och målningt.. Jag som vill fortsätta sola och bli bruuun! Jaja, när jag har fått i mig frukost ska jag gå ut och gå en lång promenad för att bli av med lite av sommarlovets onyttigheter (säger bara så, det är ett under om jag ens kommer ut) och ikväll, ja vad händer då? Det återstår att se, hoppas något roligt dyker upp i alla fall, vill skratta och ha kul hehe:) Dock är typ alla mina vänner utomlands/jobbar/bara borta, så de fåtal som är kvar får stå ut med mig..hehe


Kommentarer
Postat av: Anonym

sötnos

2010-06-19 @ 15:59:48
Postat av: Anonym

vilken fin kropp du har!

2010-06-19 @ 16:00:51
Postat av: Emilia

Tack båda två!

2010-06-19 @ 16:03:06
URL: http://emiliaevelina.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

adressen till din blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0