Suburban girl

Jag har precis kollat på världens bästa film (okej inte världens bästa men den var sjukt bra), Suburban girl eller något sådant! Rekomenteras verkligen till er som inte har sett den. Handlar om en tjej som träffar en äldre kille, sedan är killen otrogen osv osv, riktigt bra i alla fall! Ett plus är att huvudpersonen Sarah Michelle Gellar är så fin och har riktigt fina och gulliga kläder genom hela filmen!
  
Nog tjatat om filmen, nu ska jag gå och lägga mig eftersom klockan ringer klockan kvart över sju imorgon. Skall med Mathilda till rececentralen och boka biljetter innan vi åker till almenäs och solar med några andra trevliga tjejer! Sedan klockan fem ska jag träna med stunten! Efter det ska jag kanske baka med Mathilda och Diana, så vi hörs kanske en snabbis imorgon annars på torsdag! Take care

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

adressen till din blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0