hemma bra men borta bäst

Jag saknar redan uppsala och mfc! Kan berätta lite kort om helgen:

fredag till lördag- kom till uppsala vid sextiden, och då åt vi pizza på någon restaurang. sov från ett till halv sju, var i hallen hela lördagen och tävlade hela dagen. På kvällen åt vi på kinarestaurang, och sedan var jag ute med mfc och gco och byggde och hade skoj!

lördag till söndag - vi gick in vid ett, och då satt jag, Eline, Thyra, Pauline, Amanda och Olivia och berättade spökhistorier och skrämde upp varandra skitmycket! Vi somnade allihopa i vårat rum vid fyra, och sedan skulle vi upp vid nio. Var i hallen hela dagen och kollade på tävlingarna, och sedan åkte vi bussen hem i cirka sju timmar.. Jag har nog aldrig skrattat så mycket som jag gjorde på bussen hem, det blir alltid likadant med mina cheermates.. Kan lägga in några filmer/bilder från bussen hem så att ni själva får se, hehe

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

adressen till din blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0