IDAG

idag har jag inte gjort någonting spec, vaknade vid halv tolv, åt frukost, satte mig vid datan :)
nu är klockan 17:45 och jag sitter fortfarande här, hehe (y)
jag längtar väldigt mycket till imorgon, för då ska jag vara med AMANDA! det var så himla längesen nu, och jag saknar min mandy hur mycket som helst :*
hon ska också sova här, så lär la bli en sen natt imorgon också! inte bra, eftersom skolan börjar på onsdag :o

sommarlovet har bara svishat förbi en, det har gått så himla fort och nu följer en LÅNG termin med massa prov och tidiga morgonar - jag dör




Kommentarer
Postat av: amandaberntsson

sV; i know :)<3 i love you<3

2009-08-16 @ 18:01:15
URL: http://bemandy.blogg.se/
Postat av: amandaberntsson

sv; han var SÅÅ perfekt, du anar inte :(( <3

2009-08-16 @ 18:13:19
URL: http://bemandy.blogg.se/
Postat av: Anonym

å vad ARG jag blir på han!:@

2009-08-16 @ 18:37:11
Postat av: emilia

det förra var av mig ;)

2009-08-16 @ 20:55:26

Skriv din kommentar här:

vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

adressen till din blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0