Sommaren 09

För att få den perfekta sommarkänslan så kollade jag igenom en massa bilder från förra sommaren, och så sjukt många minnen dök upp! Tänk vad mycket kul jag gjorde förra året, hoppas sommaren 2010 blir minst lika bra! Tänkte visa er lite bilder på vad jag hade för mig förra sommaren..


Varberg med massa brudar!


Tävlade EM och tränade med Bobcats.


Var vid kusten med familjen.


Var på liseberg i början av sommaren med tjejerna! Ser ni mig?;)


Firade sommarlovet i Sofias stuga med grabbar och brudar!

det var en del av min sommar, har massa mer jag vill visa men det får bli någon annan gång, nu måste jag packa klart till imorgon och gå ner med min stora tjocka väska till Sanna!


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

adressen till din blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0