CHEERLEADING - MFC


DM silver



DM


SM!


blandat !;)


jag saknar cheerleadingen hur mkt som helst just nu! alla underbara vänner i mfc, tävlingar & träningar<3
jag vill bara träna NU! förra året var det bästa året i mitt liv, tack vare alla er i MFC. ni är verkligen underbara hela bunten, och nästa år ska bli minst lika bra som det förra:D jag är så himla peppad inför hösten nu, tryouterna är 24, 26 och 27 aug, om ca en vecka ! nästa år kommer bli kanon, jag känner det på mig
jag ska trya för A senior/junior, och som tur är så ska nästan alla från förra jr A laget göra det, så nästan alla kommer gå i samma lag nästa år också :*
KÄRLEK TILL MFC, den bästa föreningen på jorden

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

adressen till din blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0