dagens outlook


rufsig boll i håret, linne - jc, jacka - butik i göteborg, jeans - butik i sthlm, armband - fait

åkte till stan och mötte mathilda, sanna & cornelia. vi gick runt där ett tag, och åt på spice ´n rice. men jag hittade ingenting!:o sedan träffade vi sofia r, eline & tess på espresso house, satt där och pratade och hade det mysigt ett tag (: och som alla vet så har dom världens bästa chailatte där, just love it!

självklart vräkte regnet ner när jag skulle gå från bussen hem nyss, så även fast jag bara bor ca 50 meter från busshållsplatsen, så var jag nog mer lik ett dyblött ufo än en människa när jag kom in..

senare ikväll går jag nog till mathilda, med en del andra. sen sover jag nog där! (:
bloggar mera senare, ciao sålänge :*

just det - köpte hårfärg idag! så imorgon kommer sofia hit och gör ljusa slingor på lilla moi :D borde vara lite nervös eftersom jag alltid har gjort det hos frissan innan, men det kommer säkert gå bra (:


Kommentarer
Postat av: mathilda

ditt hår kommer bli stensnyggt, inte som mitt då.. haahha<3

2009-08-30 @ 13:33:17
Postat av: emilia

haha, ditt blev ju hur fint som helst !?:o<3

2009-08-30 @ 19:39:40
URL: http://emiliaevelina.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

adressen till din blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0