sofiiaofsweden

sofiiaofsweden, den enda kändisbloggen som jag följer!
hon är så go, och väldigt fin också, tycker jag :)

 



idag är det sista dagen i frihet, imorogn börjar skolan igen !:@
jag orkar inte, känner mig faktiskt redan skoltrött ;o
jaja, det får väl gå, det är ju samma för alla så!
men i nian ska jag iaf göra mitt bästa & vara en duktig elev ;) höhö

amanda gick nyss hem, och snart kommer sofia rosengren som jag inte har träffat på nästan hela lovet :o
har saknat henne jättemkt, men hon kommer iaf snart och då ska vi leva faderullan! haha :D sen kommer även eline, och vid sex drar vi ut och springer! hurtingarna här, det behövs nu efter ett lååångt lov med massa godis, chips osv :$

Kommentarer
Postat av: anonym

hur lägger man in youtube klipp på bloggen?

2009-08-18 @ 18:01:14
Postat av: emilia

svårt att förklara, men det är en spec länk på youtube som man kopierar och klistrar in på ett ställe i i bloggen - haha

2009-08-18 @ 19:31:39

Skriv din kommentar här:

vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

adressen till din blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0