skolfoto!/tråkigt snack

idag var det dax för skolfoto i skolan. man skulle sitta väldigt skumt på de enskilda fotorna, med kroppen åt höger, ansiktet fakt fram, och så skulle man böja på ansiktet så att det nästan låg ner:O (som när man ligger så sidan och sover) höhö, så vi får väl se hur det ser ut! men annars gick det nog ganska bra, jag bestämde mig för att bli nöjd för första gången, en enda gång i grundskolan. så vi får hoppas på det bästa! :) annars hände det inte så mycket idag, gick hem till sofia med henne, corny & mesch! vi typ pluggade, haha -.- pluggisarna.com! nädå, faktiskt inte, vi gjorde bara en matteläxa som egentligen är till imorgon (; så sånt är livet.

nu ska jag dra, och eftersom datan fortfarande rensas - vi hade en del skit i den - så har jag nästan inga bilder för tillfället, och kan inte heller lägga in nya från kameran. surt, men snart så! uppdaterar också mest på kvällarna & helg nu ett tag, har mkt att göra så :)

oj det blev ett ganska långt och tråkigt inlägg antar jag, haha. men ni överlever nog

ciao,

Kommentarer
Postat av: mathilda

nej det var inte tråkigt, dina inlägg är jätteroliga mia! :D<3

2009-08-27 @ 19:31:44
Postat av: emilia

love you <3

2009-08-28 @ 14:27:29
URL: http://emiliaevelina.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

adressen till din blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0