tryout/godnatt




nu är alla tryouterna färdiga, så nu är det bara att vänta och hoppas..
får mejl i helgen om vi har kommit med i laget eller inte, så lär la vara inne på msn 24/7 det närmsta!
det blir ett senior level 2, dvs nästan som ajr förra året, fast lite mindre svårighetsgrad:) men vi ska träna på senior level 1, bara stå på mattan med "b" saker (; (alla regler på tävlingar & allt möljigt är ändrat, sverige kör nu med amerikanska regler) haha jag tror inte att någon fattar men ja så är läget i alla fall.

i helgen vet jag inte riktigt vad som händer förutom att mathilda sover här/vi sover hos henne! ska bli myspys, så nu taggar vi till det! haha

detta blir mitt godnatt-inlägg, så godnatt! (;

ps; glöm nu bara inte att hålla tummarna för mig i helgen, all of you

Kommentarer
Postat av: Dennis

jag håller dom =)

2009-08-27 @ 22:50:48
Postat av: emilia

det är bra det (;

2009-08-28 @ 14:26:40
URL: http://emiliaevelina.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

adressen till din blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0