varför fika?




här är en åsikt jag har om alla som jämt fikar, (inkl mig säjlv ibland, höhö) :

antingen fikar man massa, går upp i vikt!? och gör slut på pengar,
eller så sparar man pengarna ist för att fika, och köper snygga kläder för pengarna!
varför fika? egentligen är det väldigt onödigt. visst, det är riktigt mysigt att sitta med en hallon & blåbärspaj( min favorit) eller chailatte på expressohouse, men endå, när man tänker efter så är smarrigheten slut efter efter ca en kvart (för mig så som typ mölar !?;) och då är man lite fattigare & får dåligt samvete!
så från och med nu så ska jag dra ner på fikat, inte för att det är SÅ mycket, men iaf!

någon som hänger på ?!

Kommentarer
Postat av: mathilda

jag gör de lätt!

2009-08-23 @ 21:07:43
Postat av: emilia

det är bra gumman !(;<3

2009-08-25 @ 21:55:55
Postat av: emilia

det är bra gumman (;<3

2009-08-25 @ 21:56:32
URL: http://emiliaevelina.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

adressen till din blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0