uppvisningen

här får ni den, hehe. tänkte inte lägga ut den först, men skit samma!;)

 

man ser inte mig alls från det hållet elin filmade, jag står längst till vänster haha, framför en sån svart vägg.

första versen - dayye
höjningen - mathilda
refrängen - mathilda
andra versen - jag
höjningen - mathilda
refrängen - jag
sticket - dayye
refrängen - dayye
refräng x2 - alla

OBS: detta var från första uppvisningen, och den andra gick mycket bättre haha! och ljudkvalitén suger, tex när dayye sjunger i slutet låter det helt wierd jämfört med i verkligheten, menmen. ni får skylla er själva att ni inte kom och kolla! hehe;)

Kommentarer
Postat av: mathilda

inte lite det brusar när dayye sjunger i slutet hahahah!

puss sötnosar me loves you<333333333333333333

2009-12-20 @ 20:06:26
Postat av: amanda

ni var jätteduktiga :)

love u (L)

2009-12-20 @ 23:04:30
URL: http://ohmandyy.blogg.se/
Postat av: emilia

haha eller hur meschan!

tack amanda., love you too<3

2009-12-20 @ 23:35:08
URL: http://emiliaevelina.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

adressen till din blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0