varsegod

folk har frågat vad jag använder för produkter till ansikte/hår. tänkte att jag kunde visa här:

hyn:


jag tar först tuben, sedan ansiktsvattnet. det funkar jättebra till alla hudyper. jag köpte mitt på kicks men det finns nog i andra butiker också.


HÅRET

här är det plattsprat jag använder. finns på många ställen, bla H&M där jag köpte det. det är jättebra, inte så dyrt och torkar snabbt in i håret:)



hårspray, proffs. det enda hårsprayet som verkligen funkar och HÅLLER i sig! finns typ överallt, hehe


SMINK

lite av mitt smink, det jag använder mest. parfym: paris hilton "cancan", mineralfoundation& mineralpuder-true match, mascara -maybelline,  puder/rouge-isadora

varsågoda:)


Kommentarer
Postat av: mathilda

resultatet blir världens bästa emiliavän :D haha!<3

2009-12-18 @ 15:41:28
Postat av: emilia

hahahhaa, det har du rätt i (y)<3

2009-12-18 @ 15:53:20
URL: http://emiliaevelina.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

adressen till din blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0