aouff

dagen i 10 ord: skön, lugn, seg, rolig, skrattig, humoristisk, långtråkig, underbar, god, ond ja, det var väl det.

hade en jätterolig träning iaf! längesen jag skrattade så mycket, tack för att ni är tillbaka tjejer!
men, alla bra saker har ofta något dåligt också (eller nått), och det är att jag stukade/vrickade/bröt lillfingret i början av träningen :/ så blev ingen gympa som jag var skittaggad på! men tar igen det på lördag/nästa vecka!

någon dag kommer även en fråga, om vilken frisyr som passar mig bäst, tror det får bli på lördag elle söndag.

men nu ska jag kila in i duschen, pusshej!


Kommentarer
Postat av: dennis

var är kvälls inlägget :O

2009-11-07 @ 04:37:14

Skriv din kommentar här:

vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

adressen till din blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0