ajajaj, mitt lilla huvud..!

det gör ont, har gjort ont hela dagen, :(
plus att det var mkt i ksolan idag, allt kommer ju på samma gång :o men snart är det i alla fall lov + två veckor prao, dax att andas ut då lixom.
har inga speciella planer för lovet förutom göteborg och shoppa, och lite småsaker som man alltid gör (;

i alla fall, idag efter skolan har jag inte gjort någonting alls, eller jo jag hade utvecklingssamtal kl fyra, sen åkte jag en snabbis till mathilda och lämnade lite saker till sanna :)<3 men sen har jag inte gjort någonting förutom tagit alvedon, haha..

kanske skriver igen sen om jag orkar, ciao sålänge!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

adressen till din blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0