cumpleaños felís to moi!

grattis till mig!
fick med tre olika språk i rubriken.. (y)

måste bara säga att: JAG HAR HAFT VÄRLDENS BÄSTA FÖDELSEDAG!!!!!!
massa grattis från underbara människor, massa fina saker, söta folk som är glada, träning som gick superbra!

ska sammanfatta kort:
vaknade med frukost på sängen & massa paker osv. jättemysigt! sen i skolan var alla jätteglada & fick en jättefin BH av mathilda !<3 efter skolan gick jag till stan, fikade med mathilda & tess <3 se kom eline och vi två gick hem till henne! där fick jag en jättebra mineralfoundation, TACK!:D<3 hennes söta mamma & syster hade även bakat en kladdkaka till mig! den var jättegod, så söta är dom<3

sen åkte vi på träning, där sa folk också grattis, men jag slapp sången tack och lov! haha
träningen gick hur bra som helst, och efter träningen åkte ja hem och vi åt thaimat, me like!

ska fortsätta kvällen nu, ses/ hörs imorgon dudes !(;<3

Kommentarer
Postat av: annie

glömde säga grattis på träningem!:O

Men GRATTIS!:D<3

2009-10-08 @ 21:27:49
Postat av: emilia

gjorde du ?:) haha!

tack :D<3

2009-10-09 @ 14:59:42
URL: http://emiliaevelina.blogg.se/
Postat av: mathilda

mia.. feliz navidad betyer god jul, hahaha! det är cumpleaños feliz som är grattis på födelsedagen :D haha<3

älskar dig (L)

2009-10-09 @ 15:02:09
Postat av: emilia

oj, hahahahahaha!<3

2009-10-10 @ 16:48:21
URL: http://emiliaveelina.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

adressen till din blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0