grapefrukt och bananlack, hahahahahahahaha!

sitter här i sängen, cajsa&co har åkt hem, mickan är hos tobias och pappa är på hockey - alltså bara mamma & jag hemma(: ganska mysigt, vi ska nog kolla på tv sen(;
är väldigt trött, vet inte varför eftersom jag sov i 11,5 timmar inatt! det är nog nytt rekord sedan sommarlovet slutade tror jag! men det behövde jag verkligen.

nu ska jag skaffa facebook, känner mig lite utanför "innevärlden" utan det, h3h3 (; hej sålänge, hörs kanske sen om jag inte somnar.. (a)

CIAO

Kommentarer
Postat av: mathilda

jag saknar dig emilia <3

2009-10-11 @ 19:44:51
Postat av: emilia

saknar dig också snuttan !<3

2009-10-12 @ 16:39:32
URL: http://emiliaevelina.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

adressen till din blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0