helg!



helgen har hittils varit underbar!:

igår:
åkte en snabbis till stan efter skolan, sen hem, packade, duschade och så. sen åkte jag till eline!:D vi åt thaimat osv. sen vid åtta gick vi till stan, och mötte hanna! vi tre gick på bio, på premiären av fame. den var ganska bra, mkt bättre än jag trodde innan iaf!
efter filmen åkte hanna hem, och jag och eline gick till hemmakväll, värmde oss & köpte trocadero. har nog aldrig skrattat så mkt som jag gjorde på väg hem till eline sen! eller jo det har jag, men det var ett tagsen(; fick tom ont i halsen av det! HAHAHAHA "grapefrukt & bananlack" blir ett evigt minne för mig & eline!;)

mitt i natten bakade vi, och jag gjorde chailatte. sen kollade vi på dirty dancing två - ME <3 DD!

idag: imorse gick vi upp tidigt, skulle träna klockan 10-12. jättekul träning, nu har vi hela programmet utan sistapyrren :) <3 efter träningen åkte jag, eline, pauline & annie till stan, åt donken & gick runt lite. klockan två åkte vi till lundby och tränade med stunten! det gick superbra!!!:D:D:D:D

nu är jag väldigt trött, blev ju inte så många timmar inatt. så blir nog en hemmakväll, skulle egentligen till sofia men blir inte så!(:<3

puss&kram, skriver nog senare


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

adressen till din blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0