längesen!

sitter hos eline, vi lyssnar på musik på högsta volym & har allmänt skoj! haha:D
har inte orkar skriva på länge nu, men skriver lite nu. det är ju då LOV, vilket är helt underbart!
har även haft en kanonhelg, so far iaf.

igår, fredag: mathilda kom till mig, sen fixade jag mig & vi drog till e lokal på trandared! var där med all tjejer, en liten fest/tjejkväll som elin fixade! jättekul verkligen, snackade även ut om alla bekymmer, vilket behövdes!(; mitt i allt åkte mathilda, hon åkte ju till gran canaria imorse den GETEN!:@ jag grät massa när hon åkte, stor typ och storlipa:S haha! KOMMER SAKNA DIG MASSOR MESCHAN, MEN HA DET BÄST, DET ÄR DU VERKLIGEN VÄRD! älskar dig mest gumman!

iaf, vid tolv åkte vi hem till tess, jag, tess, eline, elin, sara & rosen! sen sov vi där, all utan sara. <3
idag, åkte vi alla till stan, sen åkte jag & eline oh tränade stunt!:D jättekul<3 sen åkte jag hem, och nu har jag precis kommit till eline ! snart ska vi gå till hennes pappa, äta där osv. sen åker vi till ridhuset, vi och dom andra ska skrämma massa småbarn där inatt:D mohahaha! dom kommer typ dö..hihi(a)


otroligt snygg bild, haha! men typ den enda eline hade på sin data, så ni får nöja er med den!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

adressen till din blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0