musketeers<3

måste bara säga KÄRLEK TILL ER ALLA!
jag älskar känslan att komma in i hallen och träffa alla i laget.
alla är jämt glada, och får en alltid på bra humör.
spelar ingen roll hur man egentligen mår; ledsen, irriterad, trött, man blir alltid glad och pigg när man kommer till hallen och träffar alla er!
vill bara säga att ni betyder jättemycket, och laget är jättebra och utvecklas hela tiden. jag älskar oss som ett lag, vi sammarbetar och gör allting som ett riktigt lag. tack för att ni är så goa, och får mig attt skratta och vara glad så fort jag är med er! det har nog inte varit en enda träning som jag inte har fått minst ett skrattanfall, och då snackar jag om riktiga och ärliga skrattanfall. ni är guld värda hela bunten!

tillsammans utvecklas vi, och bara att veta om att vi gör allting tillsammans som ett lag, räcker för att få mig att fortsätta kämpa. <3


Kommentarer
Postat av: Malin

kärlek tillbaka!:D det är så roligt att träffa alla på torsdagen eftersom det gått så himla lång tid emellan ju!!<3

2009-10-05 @ 18:29:14
URL: http://piecesofme.blogg.se/
Postat av: sofi

fint du har skrivit!:) åh skulle så gärna vilja ha bilderna, har du lust att skicka?

2009-10-05 @ 19:20:33
URL: http://betweenuandme.blogg.se/
Postat av: emilia

till malin: ja elle rhur! borde träna någon mer dag i vekcna tkr jag <3



till sofi: haha visst, vad heter du på msn ?<3

2009-10-05 @ 20:05:59
URL: http://emiliaevelina.blogg.se/
Postat av: sofi

Tack:D

[email protected]

2009-10-05 @ 20:40:49

Skriv din kommentar här:

vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

adressen till din blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0