snö & gymnasieval

det har snöat idag ju, för er som inte har märkt det! blev ganska glad när jkag såg det, men lyckan varade inte så längre eftersom det blev slask efter ca en halvtimme !?:(
sveriges klimat suger, så nu vet alla det.

har också lite problem med mitt gymnasieval: vad ska jag välja!? jag har ingen arning, men om någon går frisör kan väl den berätta lite om hur det är där ?(:

pusshej leverpastej, och eftersom det är fredag hittar jag som vanligt på någonting med mina sötnosar (:<3
snart ska jag äta, sen beger jag mig till sanna & där ska några kolla på idol & ha mysigt ;)


Kommentarer
Postat av: mathilda

hhaha håller med om vädret :O men snart drar jag dit där solen lyser dagarna långa!!!!!!!!!!! mohahahahha

älskar dig, ses ikväll<3

2009-10-16 @ 18:41:07
Postat av: Anonym

jag är en anonym kille som tycker att du är hur snygg som helst! ville bara säga det :$

2009-10-16 @ 18:42:03
Postat av: äääälin din biatch

ojoj mia, någon kille är in love. loveyou baby<3

2009-10-16 @ 19:01:28
Postat av: emilia

mathilda: jaa, och du får inte :'( kommer sakna ihjäl mig din gris :@



anonym: haha okej, man tackar! hihi(:



elin min BIATCH: haha! love you too gumman <3

2009-10-16 @ 23:26:41
URL: http://emiliaevelina.blogg.se/
Postat av: Sanna

vare mathilda som skrev den kommentaren? ;D hahah <3

2009-10-18 @ 16:21:42
Postat av: emilia

haha ja (;<3

2009-10-19 @ 07:57:51
URL: http://emiliaevelina.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

adressen till din blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0