aldrig mer orientering, tack!

shitshitshit, kom hem vid kvart över tre idag efter en hel eftermiddags orientering! trodde att det skulle vara ungefär som i skolan, men nej där hade jag fel! vi sprang runt på kyppe i två timmar, och då menar jag sprang. upp och ner, höger och vänster, och letade upp 21 kontroller som var gömda mitt inne i ingenstans i skogen :o för att hitta vissa kontroller var man tvungen att springa upp på en jättelång och skitbrant stig, springa rakt in i skogen, mitt ut på stora fält, bland gegga& gyttja, i stora träsk helt enkelt! det var jättejobbigt! men jag&elin kämpade bra där, haha(; tog alla kontrollerna och kom tillbaka innan tiden var slut. så jag är näjd ändå(:

men säger bara - aldrig mer orientering!
fast man måste ju, too bad :( 

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

adressen till din blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0