eline<3emilia

eline kom hit igårkväll! vi kollade på film (sex and the city) och köpte masas godis (; skitmysigt verkligen. filmen var slut vid tolv så hon sov här ist<3 vaknade vid nio, så åkte eline hem och packade, duschade osv, och om 10 minuter åker vi på träning, sen direkt efter tar vi bussen till centralen, och åker till göteborg! där möter vi jenny & linnéa, skitkul ska det bli! kommer hem imorgon någon gång. kanske uppdaterar hos jenny annars imorgon när jag kommer hem !(:



candy & movies



haha, i love you my darling


hahahahah, kolla min långa mun! denna bjuder jag på, jag & eline fick oss ett gott skratt åt den iaf!(;


<3


Kommentarer
Postat av: Nikki

ååh gooott med guuuuuuudiiiiis :D hihi <3 fin blogg!!

2009-09-07 @ 15:20:30
URL: http://metrobloggen.se/NIXY
Postat av: emilia

ja OM det är!:D tack sötnos, detsamma (:<3

2009-09-08 @ 19:54:54
URL: http://emiliaevelina.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

adressen till din blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0