göteborg!

det var hur kul som helst i göteborg!
först kom vi till centralen, mötte natta, denise & jenny. sen kom även linnéa :) vi var inne i stan ett tag, ick till nån park ochstuntade lite. haha folk glodde och tog kort (y)
sen åkte denise hem, och vi andra tog spårvagnen hem till jenny lite senare, och på kvällen så satt vi och snackade jättemkt, kollade på cheefilmer från dm&sm, hade väldigt kul åt en på jennys msn! hahahaha
sen på natten, vid halv tre så badade vi i jennys pool! sen bastade vi & hoppade studsmatta (; sen gick vi ner till källaren och låg där och skrattade och hade kul :) sen råkade jag & natta somna, och då skrev& målade dom på våra ben/armar :@ så det stod lite olika saker på mig .. haha! vi somnade allihopa sen vid 6, och klockan 9 väckte jenny oss :o så hängde jag & eline med henne runt och knackade dörr och sålde GP+bilagor i ca en/två timmar ?(; men det var ganska kul; bra väder plus att vi åkte på hennes el scooter!:D

kom tbx vid halv tolv, och vid tolv åkte vi in till stan. där mötte vi några andra i deras lag, och dom skulle ha en liten "uppvisning" och sälja idrottsrabatter. så jag och eline kollade på, och sen åkte dom på träning och jag och eline gick runt i nordstan/5:an huset och åt på donken. sen tog vi tåget hem, men det vi skulle ta var proppfullt så vi fick vänta på centralen ca 1 ½ timme! men det gick bra, för vi var väldigt flabbiga så vi skrattade mkt (y)

kom hem vid sju igår, och var skittrött så somnade vid ca halv tio!
fick även skitont i magen igår, som verk, troligtvis magkatarr.. så stannade hemma idag, kan inte röra mig utan att det gör jätteont .. :(


blev väldigt långt, men shit the same! bilder kommer nu också<3

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

adressen till din blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0