längesen..

det var längesen jag bloggade nu! men jag har faktiskt en väldigt bra anledning; min data har gått sönder!

det är skittråkigt, men kan ju låna mickans eller den bärbara(: men har inte heller orkat sitta vid datan, och speciellt inte bloggat. har ändå inte hänt något himla speciellt i mitt liv de närmsta dagarna så.

var i stan med mina gummor efter skolan<3 vi hamnade på café boulevard ett tag, sen gick vi runt i stan lite.
alla köpte present till sanna (vi delade på ett presentkort på jolina, för hon ville typ bara ha det ) sen köpte jag även ett par jeans, och en tunika/kofta på gina som dom slog in åt mig och som jag får när jag fyller år !(; väldigt söt.

kvällens planer är la bara att gå till sofias storebrorsas lägenhet snart, ska träffas där med några godingar och mysa & kolla på idol;D
kanske uppdaterar sen, pusshej sålänge<3

Kommentarer
Postat av: Sanna

miagumman :) du får mig o låta som jag har världens sämsta fantasi (a) fast det har jag kanske... a i vart fall, ses om några minuter. fasiken va mys det bli <33

2009-09-25 @ 19:45:23
URL: http://dressandwear.blogg.se/
Postat av: emilia

haha, nejdå:D

ja det var jättemysigt <3 loveu

2009-09-25 @ 22:26:54

Skriv din kommentar här:

vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

adressen till din blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0