no good day for me

detta har inte varit någon rolig dag för emilia gustafsson.
eller jo till en del, men har varit irriterad och kännt mig nere helt enkelt.
har irriterat mig på allt & alla, men inte försökt visat det.
den enda som märkte något var nog mathilda, så jag höll mig nog diskret (;
och mathilda märker ju jämt så fort det är något med mig, så blev inte så förvånad, hehe<3
men har iaf kännt mig nere stora delar av dagen!

so let's hope that tomorrow will be much better, and that my humor is on the top again!

hände iaf en rolig sak idag! vi åkte till mormor och träffade hennes nya hundvalp! den var så otroligt söt, ni anar inte. lägger in en bild på den sen. shit, jag blev helt förälskad i den lilla sötnosen! han hoppade runt och pussades hela tiden!

Kommentarer
Postat av: mathilda

jag älskar dig<3

2009-09-29 @ 14:11:47

Skriv din kommentar här:

vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

adressen till din blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0