svaren

här kommer svaren!

1. vilken är din favoritbloggare av kissie, paoe och dessie? :)
svar: Jag brukar läsa alla deras bloggar, men egentligen gillar jag inte någon av dom. Men den roligaste att läsa är dessies, för hon är typ en barbiedocka? Men Paow verkar endå mest normal, så..

2. Vad gillar du mest med cheer?
svar: Jag gillar allting med cheerleading när det går bra, men det som är roligast är nog endå att bygga!

3. Varför är du så gullig? (hahaha!)
svar:
haha vilken fråga, jag är inte gullig men om du tycker det så vet jag inte varför! hahaha.

4. varför använder du smink?
svar: oftast: mineralpuder, rouge, mascara, ibland ögonskugga

5. vad är ditt favoritgodis?
svar: jag är en riktig allätare! innan var det bara choklad, men nu är det mest en blandning mellan allt!(; (förutom vingummi & sötlakrits)

6. vad är det roligaste med cheerleading?
svar: som sagt allt, beroende på hur bra det går. men mest bygg!

7. hur fixar du ditt hår på morgonen?
svar: borstar igenom det, har jag upsatt så sätter jag upp det, och har jag utsläppt så plattar jag det ibland (med plattspray innan, Lóréal studio HotStraight, annars sätter jag upp luggen oftast, med fläta eller snurr.

8. vad använder du för smink?
svar: som sagt mineralpuder, rouge, mascara & oftast ögonskugga.

9.  vem är din bästa vän? ( hihihihi :$ )
svar: det är DU mathilda! <3 sen kommer eline, och sen alla andra i gänget, I LOVE YOU ALL!<3

10. varför började du blogga?
svar: Jag har aldrig läst bloggar eller varit intresserad av det, men för ett tagsen började en del av mina vänner blogga aktivt, så jag började "följa" folks bloggar, och tyckte det verkade kul! så bestämde mig för att testa.

11. vad använder du för hårprodukter?
svar: i duschen: balsam & shampo, och hårinpackning då&då. annars tar jag ibland torrdalsam, och plattspray när jag plattar det.

12. visst är borstar bra?!
svar: ja visst är dom!? :Dhaha

13. hur skulle du förklara din almanacka?
svar: den är la som en vanlig almanacka!? och skiver väl inte så mkt spec, men den är bra att ha endå (y) till en glömsk hjärna som min.

14. vad tycker du om blommor?
svar: ja dom är ju fina!

15. hur lång är du?
svar: ca 1.73 nu :s längt jag vet, men man kan ju alltid bli modell i framtiden!?:D

16. hur mkt väger du?
svar: vet faktiskt inte, men runt 53-55 tror jag.

17. vilket är ditt favoritämne i skolan?
svar: jag har inget favoritämne faktiskt, men just nu är det nog sjöld, eftersom vi håller på med en rätt rolif sak!(;

18. varför började du cheer?
svar: min kompis kom på att man kunde göra det, hon ringde runt till alla i vårat lilla "gäng" (7 st) och nästan alla ville börja! så vi började tillsammans, och tyckte det var jätteroligt :D sen har folk slutat efterhand, men nu har jag nya underbara kompisar som jag umgås med istället, vissa bara på träningarna och vissa annars också. (tex eline som jag träffade genom cheeren, min bästa vän.)

19. hur går det med ******? :)
svar: haha, hur det går med han? vi smsade ett tag, det är allt (:


Kommentarer
Postat av: mathilda

jasså? är jag din bästa vän? det visste jag inte :D haha nej jag skojja, kul? nej.

men i alla fall: vad menarru? nono (du fattar) HAHAHHA<3

2009-09-09 @ 22:01:34
URL: http://elinlouiseofelia.blogg.se/
Postat av: emilia

jo, det stämmer faktiskt!

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

2009-09-10 @ 21:55:52
URL: http://emiliaevelina.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

adressen till din blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0