glad

IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIHIOHIHIHIHIIIIIIIIIIIIIIIIIIH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Måste bara dela med mig av all glädje jag känner just nu, är sjukt glad över allting!!! Just nu är ALLT perfekt, kan inte bli bättre! Fick nyss reda på värsta nyheten som jag fortfarande är jätteglad över, plus en annan sak som också gör mig sjukt glad!:D Så kan inte säga annat än gladgladglad just nu, hoppas ni inte blir arga på detta osammanhängane inlägget, hoppas ni förstår.. Imorgon blir det ingen udt för jag skall bara snabbt hem efter skolan och hämta mina saker, sedan drar jag till Eline med tjejerna, och vi åker tillsammans till almenäs och nollningen! skall bli grymt kul!!!!

Okej jag borde nog sova snart så att jag lugnar ner mig lite (som om jag ens inbillar mig att jag kommer kunna somna..) och imorgon har jag sovmorgon, HUR SKÖNT?


Kommentarer
Postat av: F I L I P P A

wiho jag är asglaaaad! :D aaaah det kommer bli bäääst! :DDD<3

2010-08-27 @ 12:15:21
URL: http://filippall.blogg.se/
Postat av: Mamma

Grattis! Du är bäst! <3

2010-08-27 @ 15:41:51

Skriv din kommentar här:

vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

adressen till din blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0