och så var vi hemma i regnstaden igen!

Godmorgon allihopa! Efter att precis ha kommit hem från att ha gått hela vägen från busshållsplatsen vid brotorp upp till mig med kortkort klänning, "hålig" tröja och spöregn känner jag mig sådär lagom..nyduschad! Iaf, gårdagen, natten och morgonen har varit jättemysiga med satc 1 & 2  - underbara filmer! Nu ska jag packa ner lite saker, TORKA MIG(!!!) och fixa ordning lite, sedan åker vi och hämtar Mathilda som jag inte har träffat på tre veckor, och drar ut till kusten igen!


syns inte på bilden men jag var inte lite blöt när jag kom hem, hehe

Kommentarer
Postat av: Mamma

Stackars min lilla BLÖTNOS! Nästa gång ska jag försöka parera in din bussankomst!!!! :-)

2010-08-01 @ 12:21:57

Skriv din kommentar här:

vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

adressen till din blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0