i väntan på..

mathilda, så tänkte jag skriva ett litet inlägg! skolan var la helt okej, förutom en del irritation på några speciella personer!(; kom hem vid två, och har inte gjort ett skit förutom varit vid morfars & gammelmormors gravar och tänt ljus haha:) fint men skitkallt! kändes som om man var med i "day after tomorrow" där ett tag. snart kommer som sagt mathilda, och jag har ingen arning vad som händer då. blir la massa snack & skratt som vanligt, i like (y) nu är det fredag vilket är helt underbart. imorgon blir det träning, längtar! sedan har jag ingen arning vad som händer, men på söndag ska iaf jag träffa cornelia ett tag och göra klart filmen! men vi lär ju höras en del innan det, så ja, vi hörs helt enkelt! xx


Kommentarer
Postat av: meschan

i love you my sweetie<3

2010-01-15 @ 23:00:38
Postat av: emilia

i love you more <3

2010-01-15 @ 23:01:55
URL: http://emiliaevelina.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

adressen till din blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0