long time ago

sorry för den dåliga uppdateringen, men har inte varit hemma sen i förrigår!

igår åkte jag från mathilda till knalleland. jag & eline hängde med cajsa när hon tog 4 ill hål i öronen, och sen åkte vi hem till eline. kollade lite på narnia sen på one tree hill. sen åkte jag och eline på träningen, jättekul! när träningen var slut åkte vi hem till eline igen, och sen kom cajsa. vi kollade klart på narnia & sagan om do 2 tornen. sen vid två/halv tre somnade vi, skrattade väldigt mkt där i sängen! hahahaha.

idag har vi bara slappat och varit i stan lite. nu är jag hemma och blir hemma ikväll också, behöver vila upp mig lite till skolan som börjar på måndag..




Kommentarer
Postat av: cajsa

<3 puss darling

2010-01-09 @ 17:22:05
Postat av: emilia

<3

2010-01-09 @ 17:46:59
URL: http://emiliaevelina.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

adressen till din blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0