meet me halfway

Stressiga dagar somsagt, men ska bättra mig efter tränings och skol stressen! Min dag har i stort sett sett ut såhär: skola - skynda mig hem - vara hemma i 10 min - skynda mig till eline - vara hos eline i 10 min - skynda mig till träningen - hem - dator!  Nu ska jag plugga lite, vi hörs så småningom!

Tills vidare får ni njuta av dennna låten, den går om och om just nu, den hjälper mig att tagga till riktigt inför tävlingen! Känner att det är min egna lilla "mfc-2010-pepp" låt!

Kommentarer
Postat av: ANGELICA BLICK

sv; tack bruttan :)

2010-03-16 @ 21:34:39
URL: http://ANGELICABLICK.SE
Postat av: Anonym

Hej!

Är det nu i helgen som det är DM? Om ja, så vill jag skicka dig massor med "Lycka till!!!" Kram!

2010-03-18 @ 22:00:54

Skriv din kommentar här:

vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

adressen till din blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0