todays grey


Måste bara uppdatera mig lite allmänt om dagen: Även idag var laget på volvo och uppträdde. Vi tog även lagkort med ola svensson och timotej (stavning?)! Lite småkul sådär, kan lägga upp några bilder senare! Annars hände inget speciellt, vi satt på mcdonalds och snackade i ca en timme (jag, eline, felicia och linnea) och sedan var vi la bara där, kollade på artisterna när dom sjöng osv! Jag har dock inte hunnit med något mer idag, skulle ut och äta med tjejerna men orkade inte följa med när jag fick reda på att det blev Jensens böffhus, har tröttnat på den maten.. i alla fall, vi hörs!

Imorgon är jag ledig pga lite olika andledningar, så har bara friluftsdag, och den består av ett gympapass på friskit&svettis! Rätt soft sådär va?;) Så jag ska snart gå och lägga mig, sova ut imorgon och sedan bege mig till stan en stund innan gympan som är mellan två-tre!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

adressen till din blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0