hey beautiful day

Åå vad jag älskar denna dagen! Den blir bara bättre och bättre för varje sekund, och här är bara en del av allt bra som har hänt:

- Vaknade upp i Sofias föräldrars säng och tillbringade en mysig morgon med mina tjejer!
- vi hade spexfoto i skolan (alla nior "klär ut sig" och man tar klasskort jag och Mathilda var cheerleaders, och det var riktigt lyckat!
- de tre lektionerna som vi hade var riktgit roliga! Mycket skratt osv.
- solen har lyst över oss hela dagen! det är perfekt väder (sitter just nu ute i solen och  med skön musik medan jag väntar på Eline)
- Om en stund ska jag iväg på träning med laget - kan inte bli annat än bra och kul!
- Mina vänner är bäst, får mig alltid på bra humör!
- Vi övade inför niornas konsert med våran låt idag, och det gick riktgit bra för första gången, känns helt ok nu!

Ja, ni märker ju! Perfekt dag helt enkelt, och nu ska jag gå in och fixa like käk till mig och min kära vän Eline som kommer snart:)


en söt bild från idag, lägger in massa mer bilder när jag har fått dom!
från vänster: elin, elma, sofia, jag, mathilda, sanna!


Kommentarer
Postat av: sofia rosengren

"gilla" bilden:D

2010-05-06 @ 15:55:28
Postat av: emilia

GILLA SKARPT

2010-05-06 @ 16:04:48
URL: http://emiliaevelina.blogg.se/
Postat av: mathilda

älskar er!!!!!!!!!!! <3

2010-05-06 @ 19:25:54
URL: http://mathildalm.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

adressen till din blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0