If today was you're last day

Hej allihopa! Hade 9:as konsert i skolan idag och igårkväll (läs: stod och sjöng för hela borås och det brusade i högtalarna var 5e sekund) och det gick väl helt okej! Vet dock inte vilken plats i kom på, men alla låtar var riktigt bra så någon stans bland de sista kom vi säkert, haha! Just nu sitter jag här hemma med en energidricka, har lite ont i huvudet. Det kan nog bero på värmen som har hittat hit till Borås, snacka om att det var på tiden! Gick runt i stan en stund efter skolan med Mathilda och Tess, och köpte ett par vanliga svarta sommarskor.
Just nu skuggas solen, men om den tittar fram senare så går jag nog ut och solar en stund, måste ju bli brun nu till RM! hehe, vi hörs senare


stunten + tränarna på sm i helgen!


Kommentarer
Postat av: F I L I P P A

jag vill också vara brun till RM! :D jag flagar jättemkt på ryggen och snart på armarna och magen xD haha :D

2010-05-19 @ 17:11:46
URL: http://filippall.blogg.se/
Postat av: Emilia

Men filippa du är ju alltid brun!:)

2010-05-19 @ 17:22:23
URL: http://emiliaevelina.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

adressen till din blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0