svar

Vad skulle du göra om du vann en miljon? Då skulle jag ta första bästa tåget till stockholm, malmö eller göteborg och shoppa loss, sedan skulle jag beställa en exotisk resa för mig och alla mina vänner i en månad! Pengarna som blev över skulle jag njuta av tills de tog slut. Vad gör du om 5 år? Om fem år har jag pluggat klart och bor i en lägenhet med Mathilda.. redan planerat in i minsta detalj! Vad spenderar du mest pengar på? Det måste vara kläder. Vad ska du göra i sommar? I sommar hade jag tänkt hinna med en hel del: jobba i fyra veckor, åka på semester med familjen, umgås med vänner, vara i varberg, tävla EM.. Vad är din högsta önskan? Att vinna jättemycket pengar på lotto så att man bara kan köpa allt man ser i butikerna, kunna bo utomlands osv.. Vad är ditt favoritgodis? jag säger bara ett ord: CHOKLAD Vilken är din favoritblogg? Har många men bland annat Anjelica, hon har grymt fin stil och fina bilder! Hur känns det att sluta nian? Jo det känns väl bra, ska bli skönt att börja om nu på ny skola och allt, men kommer sakna vännerna! Vem är din bästa kompis? Jag har många väldigt nära kompisar, men den absolut bästa är Mathilda! Vem är den roligaste i ditt lag, den som typ underhåller alla? Alla i laget är roliga och vi underhåller varandra, sedan finns det ju de som mer har "min" humor och som jag hänger med, som eline, linnea, joeline, felicia, elin m.m! (många mer) Ditt favoritklädersplagg? En del tunikor jag har och min goa, stora, tjocka myströja! Hur gör du med ditt hår, använder du någon speciell hårpruduct eller något, för du har väldigt fint och välvårdat hår!? Tack så jättemycket, men de enda jag gör med mitt hår är att tvätta det (det vanliga shampoo och balsam) tar hårinpackning då och då, när jag plattar det har jag plattskyddsspray, tar i silikondroppar på mina "icke-hår-dagar", ja ni fattar! Inget speciellt. Vad bra ni var på SM!:) när är EM? Å tack så mycket! EM är den 10-11 juli. Vilka bloggar följer du? Väldigt många, men några är: Lisa Olsson, Lowe, Anjelica Blick, Karna, Vicktoria, Kenza osv. Vad har du för sommarplaner? As i said: tävla EM, jobba, semester, varberg osv! vilken tid är EM? 10-11 juli vilken plats tror du att erat lag kommer på på RM? Jag har ingen arning, men man hoppas ju på att komma på pallen i alla fall! Huvudsaken är att vi sätter programmet och blir nöjda med våran presentation. Din förening, mfc, verkar vara så himla bra! finns det några brister? eller är det en perfekt förening? Ja det är den verkligen, enligt mig finns det inget dåligt med MFC! Alla tar hand om alla verkligen, och man känner sig alltid välkommen. Vi  är ett stort gött gäng som alltid trivs med varandra, och jag tror det är något speciellt med mfc som får alla att känna en sådan genemskap, man känner verkligen att man hör hemma i föreningen. Vad får du inspiration från? Du har väldigt fina kläder! Man tackar och bockar! Jag får inte inspiration från något speciellt, köper det jag tycker är snyggt och skiter i vad andra tycker om kläderna!;) Iband får jag inspiration av vad andra har på sig: folk på stan, andra bloggare osv, men det är faktiskt inte så ofta! Vilka "småbloggar"/kompisbloggar följer du? En del av mina vänner har bloggar som jag följer, bland annat Sara, Mathilda, Elin, Sanna, Filippa, Stina.. Hur lång är du? Jag är hela 1.73 cm! Köper du dina kläder själv eller betalar mamma? Jag köper ofta kläder för mina pengar så brukar jag få pengar av mamma sedan, men jag köper även från egna pengar: månadspengar, pengar jag får av släkten osv. Ska du sommarjobba i sommar? Och i så fall vart? Ja det ska jag göra, och jag ska jobba på parkeringsbolaget ( bland annat gå runt på olika parkeringar/parkeringshus i och runt stan och se till att det är fräscht) Hur lång är din kompis Elin? Jag vet faktiskt inte riktigt, fråga henne: Elinofelia

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

adressen till din blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0