Turn it around


Bilden tog jag igår hemma hos eline i dalsjöfors! Jackan köpte jag samma dag i göteborg.

Det känns som om det enda mitt liv består av just nu är träningar just nu, jag tränar varje dag nu fram till SM som är i helgen, det ska bli så grymt roligt! Vi åker klockan elva på fredag (SM är i Uppsala) det tar ca 6 timmar att åka dit tror jag! Som sagt så tränar jag varje dag, och det är knappt att jag hinner hem och äta eller gå runt en stund in stan innan det är dax att åka till hallen.. Men det är ju superkul ändå! Nu ska jag hoppa in i duschen, och sedan blir det nog bara chill vid datorn som vanligt..! P U S S


Kommentarer
Postat av: Monica

Hallå, din lilla träningsfantast! Jag hoppas verkligen att det går bra för er till helgen!!! Ska hela familjen åka med upp, eller?



Kram / fastra di' (betyder alltså "din faster", som förklaring om du inte läst på din Ronja Rövardotter ordentligt. Läser den just nu för Hanna (ja, inte just nu alltså för nu sover hon...))

2010-05-10 @ 21:18:36
Postat av: emilia

Monica: Tack så jättemycket, vi får hoppas att det går bra!:) Nej inte mickan, men mamma och pappa ska dit och kolla!

2010-05-10 @ 22:06:12
URL: http://emiliaevelina.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

adressen till din blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0